Detrop Boutique 2014
Νέα δεδομένα δημιούργησε η Detrop στον κλάδο τροφίμων και ποτών με την πρώτη της κάθοδο στην Αθήνα και τη διοργάνωση της «Detrop Boutique Show Athens» που πραγματοποιήθηκε από τη ΔΕΘ-Helexpo στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi από τις 14 έως τις 16 Μαρτίου του 2014. Η μοναδική έκθεση ελληνικών προϊόντων με εξαγωγικό χαρακτήρα από επαγγελματίες για επαγγελματίες υποδέχθηκε περισσότερους από 3.500 εξειδικευμένους εμπορικούς επισκέπτες και επαγγελματίες, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή με 200 αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων-ποτών, που πρόβαλαν την παραγωγή τους.
Έντονος ήταν και ο διεθνής χαρακτήρας της έκθεσης, καθώς περιηγήθηκαν στους χώρους της ξένοι εμπορικοί επισκέπτες από 28 χώρες, όπως οι Αρμενία, Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Τσεχία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Λιβύη, Μαρόκο, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Β. Ιράκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βρετανία, ΗΠΑ και Κύπρος.
Μάλιστα, με αντικείμενο της δραστηριότητάς τους τη διανομή, εισαγωγή, χονδρεμπόριο και λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες ξένες αγορές, οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες πραγματοποίησαν 340 επιχειρηματικά ραντεβού με εκθέτες της «Detrop Boutique Show Athens».
Εννιά στους δέκα επισκέπτες που επισκέφθηκαν στην έκθεση εμφανίζονται διατεθειμένοι να επαναλάβουν την επίσκεψή τους και στην επόμενη, ενώ περίπου οκτώ στους δέκα πραγματοποίησαν εμπορικές συμφωνίες κατά την παρουσία τους εκεί. Μάλιστα εννέα στους δέκα ξένους επισκέπτες αξιολόγησαν με θετικό τρόπο την αποδοτικότητα των συναντήσεών τους με τους εκθέτες της «Detrop Boutique Show Athens».
Όσο για τους επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έκθεση, εκτιμούν σε ποσοστό 93% ότι η συμμετοχή τους αυτή θα τους φέρει μελλοντικά επιπλέον δραστηριότητα. Δεν είναι τυχαίο πως η γενική εικόνα δείχνει έναν καλό και πολύ καλό βαθμό ικανοποίησης των στόχων που είχαν θέσει οι εκθέτες όταν επέλεξαν να συμμετάσχουν στην «Detrop Boutique Show Athens», όπως ήταν η προβολή τους, η ενημέρωσή τους, αλλά και η δημιουργία επαφών με νέους πελάτες.