Κυριακή 11:30


Πως ένα brand FMCG μπορεί να πει την ιστορία τους στα social media;

Πως ένας μικρός παραγωγός μπορεί να ξεκινήσει να επικοινωνεί την ετικέτα του στο εξωτερικό.

Μπορεί το budget που δαπανούμε σε online marketing να γίνει πραγματικές πωλήσεις και επιρροή σε κανάλια διανομής;

Όλες οι απαντήσεις για το πως διαμορφώνετε το digital περιβάλλον στο χώρο των τροφίμων και των ποτών από τον Δημήτρη Δημητριάδη chief innovation officer των futurecats. www.thefuturecats.com

Ομιλητής: Δημήτρης Δημητριάδης
Chief innovation officer των futurecats

Σύντομο βιογραφικό:​​​​​​


Από το ξεκίνημα μεγάλων κοινωνικών δικτύων, τη δημιουργία παγκόσμιων ψηφιακών στρατηγικών και δημιουργικών εκστρατειών ο Δημήτρης κατανοεί πώς τα social media πρέπει πάντα να επικεντρώνονται στον καταναλωτή ώστε να βρουν αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσουν συζητήσεις μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών τους.

Fun Fact: Όταν άρχισα να δουλεύω για τη βιομηχανία ψηφιακού μάρκετινγκ, το Facebook δεν υπήρχε!


Συμπληρώστε εδώ τη φόρμα εγγραφής