Η ΔΕΘ HELEXPO διαθέτει ένα ολοκληρωμένο μίγμα επικοινωνιακής στρατηγικής το οποίο εξασφαλίζει:

  • Αναγνωρισιμότητα για το σύνολο των εκθέσεών της
  • Υψηλό αριθμό προσέλκυσης στοχευμένων επισκεπτών

Χρησιμοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα, όπως:

  • Το ευρύ Δίκτυο συνεργατών της (κρατικοί φορείς, οικονομικοί φορείς, ενώσεις και φορείς εκθετών, επιμελητήρια, σύνδεσμοι, φορείς της Ελλάδας στο εξωτερικό, official partners, μέσα & σταθμοί μεταφοράς, κ.α.)
  • Μεγάλο δίκτυο χορηγών επικοινωνίας (τηλεοπτικοί – ραδιοφωνικοί σταθμοί, κλαδικά περιοδικά και κλαδικά sites που υποστηρίζουν το σύνολο των εκθέσεων της ΔΕΘ HELEXPO)
  • Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας, εφημερίδες και κλαδικά περιοδικά)
  • Digital Marketing (καμπάνια στα social media, σε στοχευμένες ιστοσελίδες, σε μηχανές αναζήτησης, αποστολή χιλιάδων e-mail newsletters)

Η προβολή και η επικοινωνία της έκθεσης “DETROP BOUTIQUE 2022” θα είναι δυναμική αφού θα διεξαχθεί στο Εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα με χρήση των κατάλληλων και αποδοτικών μειγμάτων μέσων.

...στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική

Η “DETROP BOUTIQUE 2022” θα εφαρμόσει ένα δυναμικό πλάνο επικοινωνίας το οποίο θα περιλαμβάνει όλες τις above & below the line ενέργειες επικοινωνίας όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, online επικοινωνία (direct web διαφήμιση, google κλπ), γραφείο τύπου/digital pr, social media strategy (32.000 helexpo facebook members), καταχωρήσεις σε περιοδικά ειδικού ενδιαφέροντος αλλά και εφημερίδες, αποστολή newsletters στις έγκυρες και στοχευμένες βάσεις δεδομένων της ΔΕΘ-HELEXPO, εφαρμογή στρατηγικής χορηγών επικοινωνίας